Uporabniki spletne strani www.missha.si sprejemajo objavljene splošne pogoje poslovanja. Spletna prodajalna si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev na spletni strani www.missha.si kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče in so stalno dostopne na spletni strani pod rubriko ”Splošni pogoji poslovanja”.

Spletna prodajalna oz. ponudnik se zavezuje, da pri opravljanju svoje dejavnosti spoštuje materialne predpise Republike Slovenije, med drugim tudi:

  • Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot),
  • Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT),
  • Zakon o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno (ZPDZC).

 

1. PODATKI O PODJETJU

Ime pravne osebe: T-PRO Beauty, Jurij Tajner, s.p.

Sedež: Partizanska pot 9, 8340 Črnomelj, Slovenija

Odgovorna oseba (uvoznik): T-PRO, Jurij Tajner s.p., Partizanska pot 9, Črnomelj.

IBAN: SI56 3500 1000 1167 889 (BKS BANK AG)

ID za DDV: SI78304750 (podjetje je zavezanec za plačilo DDV).

Matična številka: 6223800000

www.missha.si

mail: info@missha.si

telefon: 040/770-423

 

Podatki o ustanovitvi podjetja

  • Datum vpisa pri registrskem organu: 20.9.2012.
  • Registrski organ: AJPES, Izpostava Novo mesto, reg. številka: 5405015685.

S spletno trgovino missha.si upravlja podjetje T-PRO Beauty, Jurij Tajner s.p.

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja, saj le-ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno preko naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v splošne pogoje privolili brez omejitev.

2. SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Ob morebitni spremembi splošnih pogojev postanejo spremembe za stranko zavezujoče z dnem, ko se z njimi seznani.

Za stranko veljajo splošni pogoji poslovanja s katerimi je bila predhodno sezanjena in se je z njimi strinjala ozoroma jih je sprejela.

Šteje se, da je stranka seznanjena s spremembami v trenutku objave spremembe na spletni strani missha.si/pogoji-poslovanja in ob potrditvi oddaje naročila. S tem se šteje, da stranka soglaša s spremembo splošnih pogojev.

Stranka, ki ne soglaša s spremembo splošnih pogojev, je dolžna v 2 dneh po prejemu obvestila o spremembi podati podjetju pisno izjavo o nestrinjanju. Če stranka v navedenem roku ne sporoči svojega nesoglasja s spremenjenimi pogoji poslovanja, se šteje, da s spremembo v celoti soglaša.

V kolikor stranka poda izjavo, da ne soglaša s spremenjenimi pogoji poslovanja, ima podjetje pravico, da odstopi od pogodbe.

V primeru, da predmetni splošni pogoji nasprotujejo drugim splošnim pogojem podjetja, se uporabi tista določba, ki je specialnejša v konkretnem primeru.

Podjetje in stranka lahko izključita uporabo posameznih določil predmetnih splošnih pogojev, če so ta določila neskladna z določili pogodbe ali s splošnim namenom pogodbe.

3. OPREDELITEV POJMOV

E-trgovanje je tista vrsta trgovanja (prodajanja in nakupovanja) na daljavo, kjer za namen sklenitve prodajne pogodbe prodajalec in kupec kot sredstvo za komunikacijo na daljavo uporabljata z internetom povezan računalnik. Potrošniku je omogočeno, da nakupuje blago po svetu, ne da bi se premaknil iz svojega doma.

Uporabnik je oseba (ali podjetje), ki uporablja sistem spletne prodajalne, tj. kupec oz. potrošnik v naši trgovini.

Spletna trgovina je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Ponudba je enoten izraz za ponudbo v raznovrstnih oblikah, predračun ali drugo obliko predloga za sklenitev pogodbe, ki ga podjetje ponudi stranki.

Pogodba je sporazum v pisni obliki, ki je sklenjen med podjetjem in stranko. Za sklenitev pogodbe se šteje tudi ponudba ali predračun, ki ga podjetje pošlje stranki in ga stranka sprejme oziroma potrdi. Predmetni splošni pogoji so sestavni del vsake pogodbe.

Predmet pogodbe je lahko blago, ki so lahko vsi izdelki iz prodajnega kataloga podjetja.

4. POSTOPEK NAKUPA

Poiščite izdelek, ki ga želite kupiti in kliknite »v košarico« ter določite količino oziroma ustrezno barvo ali odtenek. Ko dodate vse izdelke, ki jih želite kupiti v košarico lahko s klikom na gumb “Moja košarica” preverite vse izdelke, ki ste jih predhodno dodali v košarico in jih po potrebi spremenite, odstranite, zamenjate. Na tem mestu lahko v polje “Koda” vnesete tudi kupon za popust. Kupon za popust lahko vneste tudi po kliku guma “na blagajno”, kjer se vam na vrhu strani izpiše vprašanja “Imate kupon? Kliknite tukaj za vnos kode.”.

Nato kliknite gumb »na blagajno«. Nakup lahko zaključite tako, da se prijavite, če ste že registrirani kot uporabnik, na novo registrirate ali pa nakup opravite brez registracije. Z registracijo računa boste lahko nakupovali hitreje, spremljali status vašega naročila, ter imeli pregled nad zgodovino vaših naročil.

Če opravljate nakup brez registracije,vpišite svoje podatke za dostavo, izberite način plačila (Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek ali storitev iz nakupovalne košarice, lahko s klikom na ikono košarice (zgornji desni kot na začetni spletni strani) dostopi do dodanih izdelkov oziroma storitev ter s klikom na gumb “odstrani izdelek” odstrani izbrani izdelek oziroma storitev. Če želi uporabnik dodati nove izdelke ali storitve v košarico, to stori s klikom na gumb “vrnitev v trgovino” in ponovitvijo postopka iz prehodnega člena), ponovno preverite svoje naročilo in potrdite naročilo.

V primeru, da ste registran uporabnik se vpišete s svojim uporabniškim imenom in geslom in sistem bo avtomatsko vnesel vaše podatek. Podatke lahko kadarkoli tudi spremenite. Nato izberite način plačila ( po povzetju, s kreditno kartico ali po predračunu), ponovno preverite naročilo in naročilo potrdite.

Pred oddajo naročila lahko uporabnik preveri in po potrebi popravi vse izbrane izdelke, ter njihovo količino, ki mu jih sistem izpiše. Prav tako lahko popravi/spremeni vse podatke o plačniku in dostavi.

Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

Podjetje bo shranilo pogodbo oziroma sporazum sklenjen med podjetjem in stranko in kadarkoli omogočila dostop do sklenjene pogodbe potrošniku. Potrošnik prejme pogodbo ob zaključku naročila tudi na svoj e-naslov, ki ga vnese pri postopku nakupa.

5. CENE

Cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in vključujejo 9,5% oziroma 22% DDV (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini plačila in pod navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

6. NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

– Po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu blaga). Plačilo se opravi  kurirju, ko pripelje paketek. Če se pri dostavi karkoli zaplete, vas bo kurir poklical, da se dogovorita za prevzem, če vas ne bo doma, pa vam bo pustil sporočilo o prispeli pošiljki s kontaktnimi podatki in z informacijami, v katerem paketomatu vas čaka paket (prevzamete ga lahko z osebnim dokumentom in s številko paketa). Pred dostavo pa boste prejeli tudi mail s predvidenim časom dostave.

Kurirju lahko plačate z gotovino ali pa s kreditno/debetno kartico.

– Po predračunu (z nakazilom na TRR). V kolikor se odločite za plačilo po predračunu (na TRR) vam bomo blago poslali, ko boste poravnali račun, ki ga boste prejeli po elektronski pošti.

– Plačilo s kreditno kartico preko varnega sistema 2checkout.

7. POŠTNINA IN DOSTAVA

Pakete dostavlja Pošta Slovenije. Kupec krije poštnino sam, če je znesek nakupa nižji od 30€, v nasprotnem primeru je poštnina brezplačna. Strošek dostave je 2,50 € in se bo izpisal ob zaključku vašega naročila.

Možen je osebni prevzem na naslovu Francoska ulica 15, Ljubljana v Misshini poslovalnici, in sicer od ponedeljka do petka od 10.00 do 18.00 ure in v soboto od 9.00 do 13.00 ure. O pripravljeni pošiljki in možnem prevzemu bost obveščeni preko email naslova.

Produkte, ki so na zalogi vam bomo dostavili v treh do petih delovnih dneh od naročila. Produkte, ki jih ni na zalogi vam bomo dostavili v roku 15 do 20 delovnih dni. V tem primeru boste o daljšem dobavnem roku obveščeni po elektronski pošti. V kolikor produkta več ne bo v asortimanu, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti.

8. ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, skaterim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.

Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šestih mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

9. POGOJI, ROK IN POSTOPEK ZA UVELJAVANJE PRAVICE DO ODSTOPA POGODBE BREZ NAVEDBE RAZLOGA

V skladu z določbo 42.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj delovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje (pisno, ustno, na obrazcu…), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo določitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iy sedmega odstavka 43.d člena ZVPot.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik , razen če je potrošnik izrecno zahtevaluporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik yaradi tega ne omsi nobenih stroškov. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če mu podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena ZVPot, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena ZVPot.

Po določbi b 43.d člena ZVPot lahko potrošnik obvestilo o odstopu predloži na obrazcu iz 5. odstavka tega člena ali z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe ali preko spletne strani. Obrazec o odstopu najdete TUKAJ.

10. VAROVANJE ZASEBNOSTI IN ZAŠČITA PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnem varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnik z registracijo in prijavo dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese ob registraciji oziroma prijavi. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila – pošiljanje ponudb, računov, informativnega gradiva in podobno ter ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki ne bodo posredovani nepooblaščenim osebam. Za varovanej osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

11. PRAVICA POTROŠNIKA DO USTREZNE INFORMIRANOSTI

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,

g) način plačila in dostave,

h) časovno veljavnost ponudbe,

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

12. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

Lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena se lahko spremenijo tako hitro, da podjetje ne uspe popraviti podatkov v spletni trgovini. V tem primeru bo podjetje kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od naročila ali zamenjavo naročenega blaga.

Fotografije ne zagotavljajo lastnosti blaga. Podjetje si prizadeva zagotoviti natančne fotografije prodajnih izdelkov, vendar je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

Podjetje si pridržuje pravico do začasne onesposobitve dostopa do spletne strani v primerih tehničnih težav ali vzdrževalnih del. V primeru pojavljanja tehničnih težav si podjetje pridržuje pravico do preklica vseh naročil, izvedenih v obdobju pojavljanja tehničnih težav. V takih primerih bo podjetje nemudoma obvestilo stranko o tehničnih težavah ter posredovala navodila glede nadaljnjih postopkov. Stranka mora pred obiskom spletne strani podjetja na lastno odgovornost zagotoviti varnost svojih tehničnih sredstev za dostop do spletne strani in varnost uporabniških imen in gesel na spletni strani.

Podjetje si pridržuje pravico, da izjemoma odstopi od izvedbe naročila v primerih, ko naročeni izdelki niso več dobavljivi, če je ugotovljena povečana plačilna rizičnost kupca ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bo stranka o morebitnem odstopu od pogodbe s strani podjetje nemudoma obveščena.

Podjetje si pridržuje možnost odstopa od pogodbe, če se ugotovi bistvena zmota v skladu z 46. členom Obligacijskega zakonika.

13. PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina je last podjetja T-PRO, Jurij Tajner s.p., ki s spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine objavljene v spletni trgovini so last podjetja T-PRO, Jurij Tajner s.p. in jih ni dovoljeno reprducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

14. OBRAVNAVA PRITOŽB IN REŠEVANJE SPOROV

Za razlago teh prodajnih pogojev ali pogodb, sklenjenih med podjetjem in stranko, se uporablja izključno pravo Republike Slovenije. Pogodbeni stranki se zavežeta reševati vse spore na miren način, v primeru izčrpanja vseh izvensodnih poti za dosego sporazuma pa je za reševanje spora pristojno krajevno pristojno sodišče v Republiki Sloveniji glede na sedež podjetja.

Skladno z zakonsko ureditvijo podjetje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na spletni povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL  Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Podjetje spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Podjetje zagotavlja učinkovit in zaupen sistem obravnavanja pritožb. Pritožbo je potrebno poslati na e-poštni naslov info@missha.si.

Podjetje bo stranki v 5 delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdila prejem ter obvestila stranko o poteku in trajanju pritožbenega postopka.

15. OBVEŠČANJE IN E-NOVICE

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novičk.

16. RAZVEZA ODGOVORNOSTI GLEDE IZDELKOV IN NASVETOV

Ta spletna stran ne ponuja zdravniških nasvetov, niti ne poskuša diagnosticirati ali zdraviti katero koli težavo s kožo ali stanje kože. Če imate zdravstvene težave s kožo, vas prosimo, da obiščete zdravnika ali dermatologa. Vsi izdelki morajo biti uporabljani v skladu z navodili na izdelku in/ali na tej spletni strani. Prenehajte z uporabo katerega koli izdelka, ki vam povzroča draženje (rdečica, srbenje, pekoč občutek, luščenje, občutljivost ali druge simptome). Če ste nezadovoljni s katerim koli izdelkom, nas o tem čim prej obvestite. Informacije s te spletne strani ali preko našega podjetja ne nadomeščajo osebnega posvetovanje z dermatologom ali z vašim zdravnikom in se jih ne sme razumeti kot individualni zdravniški nasvet.

17. INFORMACIJE/PRIPOROČILA

Namen tega spletnega mesta je predstaviti ideje in poglede na marketing, prodajo in uporabo kozmetike. Avtorjev edini namen je predstaviti potrošnikom informacije in nasvete v zvezi z nakupom ličil in izdelkov za nego kože. Predstavljene informacije in priporočila strogo odražajo avtorjeva mnenja, predstave in znanje o določeni temi in omenjenih izdelkih. Pravica vsakogar je, da presodi izdelke z lastnimi merili ter znanjem in se ne strinja z avtorjem. Ker vsaka koža lahko in verjetno bo reagirala na zunanje dražljaje v določenem času ali obdobju, lahko kateri koli izdelek povzroči negativno reakcijo na koži v enem ali drugem času. Če se na vaši koži pojavi občutljivost pri uporabi določenega izdelka, takoj prenehajte z uporabo in se posvetujte z vašim zdravnikom. Če potrebujete zdravniško pomoč glede svoje kože, se posvetujte z zdravnikom ali dermatologom.